برای مشاوره و آموزش سئو مشهد سئولوژی با من در تماس باشید. برای مشاوره سئو مشهد همین حالا در واتساپ پیام بدهید. همانند دوره های پیشین، شرکت دوستان از شهرهای دور مانند شیراز و مشهد از ویژگی های جالب این دوره بود که مجموعه یاراپلاس را به فکر برگزاری دوره ها در سایر شهرها انداخته است.

در این جا قصد دارم چند شرکت هاستینگ معتبر در ایران را برای شما معرفی کنم که البته مسئولیت کامل استفاده از آنها برعهده خودتان است هدف ما فقط معرفی چند شرکت معتبر برای آشنایی بیشتر شما کاربران عزیز سایت یاراپلاس می باشد . این دوره همانند دوره های قبل با لبخند رضایت و سوالات حرفه ای شرکت کنندگان پایان یافت.

در این بخش به لینک سازی خارجی می رسیم، لینک سازی حرفه ای یکی از مهم ترین و موثرترین روش های افزایش رتبه در گوگل و موتور های جستجو است چرا که گوگل محتوای عمیق و ساختاری مطالب شما را با لینک می شناسد. روش های کلاه سیاه زیادی وجود دارد که تعداد بسیار زیادی از آنا به سادگی توسط موتور جستجو با دستور العمل های موتور جستجو گوگل شناسایی شده است و به شدت با سایت هایی که از این روش ها استفاده میکنند و سایت ها را جریمه میکند و حتی جریمه های جبران ناپذیر!


ارزش لینکهای وب سایتهای دیگر بسیار بیشتر از یک دسته لینک از وب سایت خود شماست(از یک صفحه به صفحه دیگر). چیزی که نمیخواهید انجام دهید این است که یک دسته متن با عنوان “اینجا را کلیک کنید” به وب سایت شما اشاره کنند. متدهای زیادی برای لینک سازی صحیح وجود دارد و گوگل به کسانی که از این اصول پیروی میکنند بها میدهد.

این ابزار در اصل یک افزونه برای مرورگر کروم و فایرفاکس است که دادههای زیادی را از نرمافزارهای دیگر مانند گوگل آنالیتیکس و کنسول جمعآوری میکند و در اختیار کاربر قرار میدهد. از ابزاری که در این زمینه وجود دارد میتوان به SpyFu Backlink Research اشاره کرد که جزئیات کاملی را درباره میزان اعتبار بک لینک هایی که دریافت میکنید در اختیار شما قرار خواهند داد. تعداد کل لینکهایی که دارید نیز مهم است و شما باید به مرور زمان بک لینک با کیفیت بالا بسازید. آپلود کنید؛ البته در این راستا توجه داشته باشید که عکسهای آپلودی شما از کیفیت مناسبی برخوردار باشند. Google توجه زیادی به هدف جستجو و جامعیت کلی یک محتوا دارد.

تحلیل کلمات کلیدی و ساخت لیستی از کلماتِ کلیدی موفق برای سئو را با Google Keyword Planner و SEMrush انجام خواهید داد. همانگونه که گفتیم متاسفانه Google My Business برای ایرانیان تحریم میباشد. حذف لینکهایی که دیگر مربوط نیستند یا ممکن است به طور تصادفی روی پروفایل شما ظاهر شوند، میتواند به کیفیت لینک سازی شما کمک کند.

بعضی از بازاریان به علم seo به عنوان یک چالش دوست داشتنی مینگرند و برخی دیگر از آن به عنوان یک سد ترسناک یاد میکنند. لینک داخلی لینکی است که شما از یک صفحه سایت خود به صفحه دیگر سایت خود می دهید و جز موارد سئو داخلی می باشد. ما به طور کامل این قسمت را در ادامه مطلب برای شما شرح می دهیم، ولی ذکر این نکته که سئو داخلی تماما مربوط به سایت و عناصر تشکیل دهنده آن است می تواند تا حدودی شما را با هزینه سئو داخلی آشنا کند. در این شرایط شما باید یک تیم داخلی تشکیل داده و به خوبی آنها را آموزش دهید.

با این حال این به صفحاتی که به شما لینک میدهند نیز بستگی دارد. سایتهایی را پیدا کنید که به حوزه شما مرتبط هستند و آنها را از طریق ایمیل یا رسانههای اجتماعی پیدا کنید.

گوگل توقع دارد لینکهایی که به وب سایت خود میدهید مرتبط باشند. مراجعه به وب سایت Fiverr و خرید پکیج بک لینک که 10،000 لینک به قیمت 100 دلار ارائه میدهد نتیجهای را که انتظار دارید برای شما نخواهد داشت. دغدغهای که شما دارید این است که لینکها به صفحات و یا پستهای مرتبط و هدف وب سایت شما ارجاع دهند. آنها میتوانند لینکهای پروفایلی در پلتفرمهایی مانند Myspace و Soundcloud ایجاد کنند که احتمالاً مرتبط به کسب و کار شما نیستند.

این لینکها باید مرتبط به موضوع باشند و کلمه کلیدی در آنها به کار رفته باشد. در حالی که لینکها در سئو همه چیز نیستند، اما کیفیت آنها همه چیز است در واقع این بسیار ارزشمندتر از تعداد لینکهایی است که دارید. می توانید به عنوان اولین پروژه سئو خود را به صورت کاملاً رایگان یا با هزینه بسیار اندک انجام دهید و در این مسیر دانش سئو خود را به روز کنید و دانسته های خود را روی یک پروژه واقعی پیش ببرید. از میانبرها استفاده نکنید: هیچ مسیر و راه کوتاهی برای لینک سازی وجود ندارد.