آیا می خواهید بدانید چگونه می توانید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام بدست آورید؟ یکی از آسان ترین راه ها خرید فالوور اینستاگرام میباشد اما برای راه های رایگان نکته اول: از کلمات کلیدی برای ظاهر شدن در جستجوها استفاده کنید ، بنابراین پیدا کردن شما برای افراد جدید آسان تر است.

به عنوان یک نام تجاری ، شروع مجدد در اینستاگرام می تواند مشکل باشد. اولین کاری که باید انجام دهید؟ فالوورهای اینستاگرام بیشتری را سریع به دست آورید.

اما چگونه؟

روزهای میانبرهایی مانند خرید دنبال کننده یا استفاده از ربات ها به پایان رسیده است. این ترفندها ممکن است تعداد پیروان شما را برای مدت کوتاهی افزایش دهد ، اما در طولانی مدت به نفع شما نخواهد بود.

دلیل این امر این است که تنها فالوورهای با ارزش اینستاگرام افراد واقعی هستند که به نام تجاری شما اهمیت می دهند و با آن ارتباط برقرار می کنند. تعداد فالوورهای غلط ممکن است خودخواهی شما را تقویت کند ، اما به استراتژی اینستاگرام شما کمکی نمی کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی هر نکته زیر کلیک کنید ، فهرست کامل روشهای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام را ادامه دهید ، یا ویدیوی زیر را برای 5 بهترین راهنمای ما تماشا کنید.
چگونه می توان فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به صورت رایگان دریافت کرد

1. یک استراتژی بازاریابی متفکرانه در اینستاگرام داشته باشید
برای استفاده موثر از هر شبکه اجتماعی ، به یک برنامه مشخص نیاز دارید.

بدست آوردن تعداد بیشتری فالوور اینستاگرام برای شروع یک هدف عالی است. اما دنبال کنندگان به تنهایی یک حساب کاربری موفق در اینستاگرام به شما نمی دهند. به دست آوردن دنبال کننده باید بخشی از یک برنامه بزرگتر باشد که به استراتژی تجاری شما و اهداف بازاریابی اجتماعی متصل می شود.

به دلایلی که می خواهید دنبال کننده های بیشتری در اینستاگرام داشته باشید فکر کنید. واقعاً به انجام چه کاری امیدوار هستید؟ شاید شما بخواهید:

افزایش آگاهی از برند
افزایش فروش محصولات
باعث افزایش ترافیک به وب سایت شما شود.
متمرکز ماندن بر روی این اهداف تجاری ، به حفظ ثبات حساب اینستاگرام شما کمک می کند. این به شما کمک می کند یک داستان تجاری جذاب را بیان کنید که برای بازدیدکنندگان نمای جدید جذاب باشد و به ایجاد (و حفظ) افراد وفادار کمک کند.

2. مخاطبان هدف خود را مشخص کنید
چند سوال در مورد افرادی که می خواهید به آنها برسید بپرسید:

آن ها چند ساله هستند؟
آنها کجا زندگی می کنند؟
برای کار چه می کنند؟
چه زمانی و چگونه از اینستاگرام استفاده می کنند؟
درد و چالش های آنها چیست؟
پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تا محتوای اینستاگرام مناسب را بسازید تا به افرادی در اینستاگرام برسید که به احتمال زیاد دنبال کننده شما هستند. همچنین شما را بر نیازهای مخاطبان هدف متمرکز می کند تا بتوانید به طور مداوم نوع محتوایی را که باعث می شود آنها بخواهند شما را در دراز مدت دنبال کنند ، ارائه دهید.
 

3. یک داستان تجاری و زیبایی شناختی سازگار ایجاد کنید
شاید شما می خواهید با نشان دادن نحوه ساخت محصول خود ، کنجکاوی را برآورده کنید. یا دیدگاه یک کارمند را برای انسان سازی برند خود به اشتراک بگذارید. اگر می خواهید نام تجاری خود را به شیوه ای مشتاقانه قرار دهید ، می توانید شیوه زندگی یا دستاوردهای مشتریان خود را به نمایش بگذارید.

مهم نیست که می خواهید به چه چیزی برسید ، حفظ شخصیت و ظاهر ثابت برند مهم است.

پست های شما باید در یک نگاه به راحتی قابل تشخیص باشند. شبکه اینستاگرام خود را به عنوان یک واحد منسجم در نظر بگیرید. همیشه می توانید از داستان های اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن مطالبی استفاده کنید که کاملاً با ظاهر و احساس فید اصلی شما مطابقت ندارد.

حتی اگر محصولات شما همه یکسان به نظر نمی رسند ، می توانید از ظاهر یکدست استفاده کنید تا ظاهر و احساس ثابت به شبکه خود بدهید ، مانندthemillerswifecustomcookies.

4- از کلمات کلیدی برای ظاهر شدن در جستجوها استفاده کنید
قبل از اینکه مردم شما را در اینستاگرام دنبال کنند ، باید شما را پیدا کنند. بسیاری از متن های اینستاگرام قابل جستجو نیستند. در حقیقت ، تنها دو فیلد در اینستاگرام به نتایج جستجو کمک می کند: نام و نام کاربری.

نام کاربری شما دسته اینستاگرام شماست. ایده خوبی است که آن را با دسته ای که در سایر شبکه های اجتماعی استفاده می کنید سازگار کنید ، زیرا این امر باعث می شود افراد بتوانند شما را راحت تر پیدا کنند. از نام تجاری خود یا تنوع نام خود استفاده کنید که احتمالاً افراد هنگام جستجوی نام تجاری شما از آن استفاده می کنند.

نام شما می تواند هر چیزی باشد که دوست دارید ، حداکثر 30 نویسه باشد. پر کردن کلمات کلیدی هرگز ایده خوبی نیست ، اما می توانید مفیدترین کلمه کلیدی خود را در قسمت نام برای بهبود قابلیت کشف بر اساس جستجو قرار دهید.

به عنوان مثال ، نویسنده سفرنامه ای کلودیا لارویه (thetravellingmom) عبارت کلیدی "نویسنده سفر" را در نام اینستاگرام خود قرار داده است و این شانس را افزایش می دهد که توسط کسانی که به دنبال محتوای سفر به طور کلی و نویسندگان سفر به طور خاص هستند ، کشف شود.


5. برای دسترسی به کاربران جدید از هشتگ های مرتبط استفاده کنید
ما فقط گفتیم که متن پست های اینستاگرام شما قابل جستجو نیست. اما هشتگ ها در جستجوی اینستاگرام ظاهر می شوند. این بدان معناست که استفاده از هشتگ ها به صورت متفکرانه می تواند راه خوبی برای دریافت رایگان فالوور در اینستاگرام باشد.

از جمله هشتگ های مرتبط می توان به افراد کمک کرد تا مطالب شما را بعد از جستجو یا بعد از کلیک روی هشتگ از یک پست مرتبط دیگر پیدا کنند. کاربران اینستاگرام نیز می توانند هشتگ ها را دنبال کنند ، بنابراین محتوای هشتگ گذاری شده شما ممکن است در فید افرادی ظاهر شود که هنوز حساب شما را دنبال نمی کنند.

شما می توانید حداکثر 30 هشتگ را در یک پست اینستاگرام قرار دهید ، اما هشتگ ها اغلب بر اساس کیفیت و نه کمیت موثرتر هستند. برای یادگیری اینکه چند هشتگ برای حساب خاص شما بهتر کار می کند ، آزمایش کنید.

از ترفندهای هشتگ مانند #likelikelike ، #tagsforlikes یا #followlow اجتناب کنید. اینها ممکن است باعث افزایش موقت فالوورها شود. اما آنها احتمالاً ربات هایی خواهند بود یا افرادی که فقط علاقمند به عقب نشینی هستند. و این به شما کمک نمی کند در اینستاگرام یک مخاطب معنادار و جذاب ایجاد کنید.

در عوض ، بر استفاده از هشتگ های بسیار هدفمند مخصوص عکس ، محصول یا تجارت خود تمرکز کنید ، مانند سبک دی کمپلینگ در این عکس #whh.