پاییز عطرهای زیادی را برای انتخاب ارائه می دهد. بعضی روزها هوا گرم است و بعضی دیگر هوا سرد است. پاییز فرصتی است برای پوشیدن برخی رایحه های دلخواه که نمی توانید در گرمای تابستان از آن استفاده کنید. پوشیدن هر یک از این هفت عطر زنانه در mehrparfum.com  مثل ادکلن مونداین مانند این است که در تمام طول فصل خود را با ژاکت مورد علاقه خود بپیچید.


Jo Malone English Pear and Freesia عطری است زنانه و عالی برای پاییز

سفر به حومه انگلیس در حین برداشت محصول با Jo Malone English Pear و Freesia. این غذا یادآوری ما از خوردن یک گلابی آبدار در اوج بلوغی است که اخیراً از درخت جدا شده است. احساسی فکر کنید غیرقابل خوردن است زیرا این عطر زنانه دوست داشتنی با رنگی از فریزیای گل نیز سرسبز و خوش بو است. چوب های نرم در خشکی از طلوع تا غروب روی پوست آویزان می شوند.

عطرهای گل سبک پاییزی

Eau d ’Orient Orchidee de chine از Yves St. Laurent عطر و بویی مجلل برای سقوط بدون سنگینی بیشتر شرقی ها است که هنوز هم می تواند در هوای متغیر فصل خفه شود. مرکبات هوایی بوی عطر را باز می کند ، با ترکیدن مختصر ترنج ، انگار یک باغ تابستانی را به یاد می آورد. شیرینی ماندارین مانند آفتاب روی پوست شما احساس می شود. ارکیده های عجیب و غریب کاملا شکوفا می شوند. نشانه ای از شکوفه های کوچک گل یاس سفید قبل از آنکه جریان زیر جوز هندی و ادویه جات ترشی جات آزاد شود ، روی هوا شناور هستند. رایحه ای ملایم و شیرین اما در عین سبک وزن بودن یک شال پشمینه رنگ کهربا.

 
 
 
 

هنگامی که درجه حرارت فرو می رود am رزین طلایی که پر زرق و برق و مغناطیسی است ، به کمد رایحه پاییزی خود کهربا اضافه کنید. یکی از مورد علاقه های ما Prada Amber یک کلاسیک مدرن با حال و هوای پرنعمت است که گرم و پر ادویه است با کمی پودر و عسل.

rochas tocade عطری است زنانه و عالی در پاییز

دوستداران گل سرخ خواهان جلب این شاهکار محبوب فرقه Rochas Tocade هستند. یک گل سرخ بزرگ و بزرگ را تصور کنید که قبل از ملاقات با گلهای کهربا و پاتچولی بینی خود را پودر می کند تا بتوانند تماشا کنند "زنان خانه دار واقعی نیویورک".



وقتی به یک عطر مخصوص یک عصر خاص میل می کنید و هوای شب شما یخ زده است ، به Boucheron Place Vendome بروید. این نگین وانیلی گرم و عسل در نت های غنی و خامه ای گلبرگ های چوب صندل و گل یاس قرار گرفته است. رایحه ای تصفیه شده ، غنی و کلاسیک برای هر زمان که لباس بپوشید و تحت تأثیر قرار بگیرید.



برخی از رایحه ها برای به اشتراک گذاشتن است. تام فورد نوآر برای او (و برای او) پاییز امسال انتخاب جسورانه ای است. قوی ، (سیوه ، چرم ، بخور) ، گل (گل رز) و کمی تند (جوز هندی ، پچولی ، فلفل سیاه) ؛ این برای ترسو نیست ، برای ساختن ورودی مناسب است و این چیزی است که ما در مورد آن دوست داریم.