شرکت بزرگ مشهد بارسی با ارائه خدمات باربری آنلاین 

 شرکت بزرگ مشهد بارسی با افتخار حمل اثاثیه و اسباب کشی شما را در مشهد به عهده می گیرد . این شرکت با بیش از 50 عدد انواع خاور مسقف - نیسان و وانت عهده دار امین برای همشهری های عزیز در مشهد به صورت شبانه روزی می باشد.
ما افتخار می کنیم که همواره حتی در روزهای پیک کاری باز هم کلیه خدمات خود را تا 50 درصد تخفیف به هموطنان عزیز ارائه می دهیم . همچنین با اطمینان کامل به شما همشهری ها عرض می نماییم که کلیه خدمات ما با معتبرترین و تضمین پایینترین قیمت ماشین و کارگر در مشهد می باشد.

 
کلیه همشهریان عزیز می تواند جهت دریافت جدیدترین لیست قیمت حمل بار از مبدا مشهد با درصد % تخفیف به هر شهر دیگر با ما تماس بگیرند . همچنین جهت دریافت قیمت با 50 درصد تخفیف جابجایی و اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه در سطح شهر مشهد نیز با ما تماس بگیرید
 
خدمات شرکت بزرگ مشهد بارسی در حوزه باربری و حمل اثاثیه و اسباب کشی در مشهد در زیر لیست شده است
انواع کامیون خاور مسقف - نیسان -وانت به صورت شبانه روزی در مشهد
بسته بندی تمامی اثاثیه منزل به صورت تضمینی و با قیمت بسیار ارزان و منصفانه (زیر قیمت تمام شرکت های باربری در مشهد)
حمل انواع اثاثیه سنگین مانند گاو صندوق - بوفه های قدیمی سنگین - لباسشویی - یخچال ساید - پیانو - تردمیل
استفاده از نیروی انسانی ماهر - کارگران متخصص در زمینه حمل و جابجایی و بسته بندی اصولی اسباب های منزل شما با تضمین کمترین قیمت و مزد کارگر در مشهد با وجود متخصص بودن کارگران
حمل سریع و مطمئن بار در هر ساعت از شبانه روز
در صورت نیاز اسباب منزل شما را بیمه خواهیم کرد
چیدمان درست در خاور توسط کارگران ماهر ( کمترین جا و بالاترین درجه امنیت )
کلیه کامیون ها مجهز به کارتون و پتو جهت به سلامت رساندن اسباب منزل شما می باشد.

سامانه هوشمند باربری آنلاین در کشور 
 

بارسی یک سیستم جامع آنلاین باربری است. نرم‌افزار بارسی برای فعالیت در حوزه حمل و نقل و باربری آنلاین برون شهری و درون شهری طراحی شده و بستری بین درخواست کننده سرویس باربری، اتوبار ، وانت بار و شرکت های باربری درون شهری و برون شهری است. بارسی ابزاری است که با استفاده از اینترنت و خدمات تلفن همراه در جهت توسعه سیستم حمل و نقل سنتی به یک ساختار تجارت الکترونیکی گام بر می‌دارد. در اپلیکیشن بارسی شما می‌توانید با مقایسه خدمات اتوبارها و باربری ها به همراه بررسی نظرات کاربران و محاسبه هزینه باربری بهترین انتخاب از بین باربری های مختلف را داشته باشید. علاوه بر این خدمات، شما در اپلیکیشن باربری بارسی می‌توانید درخواست نیروی فنی بسته بندی، نیروی فنی نصب لوازم و یا متخصص طراح دکوراسیون نیز داشته باشید .
 

نحوه استفاده از اپلیکیشن حمل بار مشهد 

برای استفاده از نرم‌افزار بارسی کافیست مشخصات بار، تعداد پرسنل و ماشین مورد نظر خود را ثبت کنید و سپس مبدأ و مقصد را مشخص کنید، بارسی فوراً تمام گزینه های حمل و نقل موجود را به شما نمایش می‌دهد. شما می‌توانید با بررسی نظرات دیگران و بررسی خدمات اتوبارها، بار و وسایل خود را به هر مکانی انتقال دهید.
 
امکانات بارسی
-امکان مدیریت و ردیابی ماشین‌های حمل بار
-امکان بررسی بهای تمام شده خدمات به صورت آنلاین
-امکان رزرو سرویس
-امکان بهره‌مندی از نیروهای ماهر و خدمات با کیفیت