زمان، کار و پول زیادی صرف بازسازی یک ماشین یا کامیون کلاسیک می شود. اکنون که به بهترین شکل به نظر می رسد، باید به این فکر کنید که چگونه آن را حفظ کنید. از هر متخصص تعمیر خودرو کلاسیک بپرسید، آنها به شما خواهند گفت که یک پوشش خوب یک ضرورت است. تعمیر خودرو ویلسون در تگزاس یکی از بسیاری از مغازه‌های تعمیراتی است که به مشتریان خود توصیه می‌کند کاور خودرو کالیفرنیا را خریداری کنند.
 
چادر مرسدس بنز نه تنها از نمای بیرونی و رنگ در برابر عناصر آسیب رسان مانند گرد و غبار، برف، باران و زباله محافظت می کند، بلکه به محافظت از داخل در برابر آسیب های خورشید نیز کمک می کند. این حداقل سرمایه گذاری واقعاً می تواند به جلوگیری از کاهش ارزش کلی وسیله نقلیه شما کمک کند.
 
مزایای داشتن روکش برای ماشین یا کامیون کلاسیک شما واضح است، اما تنها در صورتی موثر هستند که نوع پوشش مناسب را برای شرایط خود انتخاب کنید. روکش ها از انواع مختلفی از مواد ساخته می شوند تا بسته به مکانی که وسیله نقلیه در آن قرار می گیرد، بهترین محافظت از خودرو را داشته باشد. عواملی مانند آب و هوا و شرایط معمول آب و هوایی تعیین می کنند که به چه نوع پوششی نیاز خواهید داشت.
 
احتمالاً بزرگ‌ترین عامل تعیین‌کننده اینکه به کدام روکش نیاز دارید این است که وسیله نقلیه را در داخل یا خارج ذخیره کنید. پوشش هایی وجود دارد که به طور خاص برای هر دو کاربرد طراحی شده اند. بیایید نگاهی دقیق‌تر به پوشش‌هایی که برای هر دو در دسترس داریم بیندازیم.
 
پوشش های داخلی
 
روکش های داخلی برای کسانی که ماشین کلاسیک یا کامیون خود را در گاراژ یا سایر انبارهای داخلی نگهداری می کنند، مناسب تر است. آنها برای مبارزه با گرد و غبار و دانگ هایی که اغلب در فضاهای نزدیک با آن مواجه می شوند مناسب هستند. می توانید گواهی مشتری را در مورد اینکه این پوشش های داخلی واقعاً خوب کار می کنند بخوانید! در اینجا شش نوع پوشش منحصر به فرد خودروهای کلاسیک داخلی ارائه شده است.
 
کاور ماشین کالیفرنیا سفارشی – کالیفرنیا کاستوم ویو یک ماده نرم است که برای تناسب اندام در آغوش کشیده می شود. این پوشش ماشین است که واقعاً "مانند یک دستکش" جا می شود.
 
روکش اتومبیل فلانل نخی پلاس ویو – روکش اتومبیل فلانل نخی پلاس ویو تنها روکش اتومبیل صد در صد پنبه ای واقعی است که در بازار پیدا می کنید. از دهه 1960 پرفروش بوده است!
 
روکش ماشین Dustop – روکش ماشین Dustop پارچه ای نرم مانند فلانل است که یک ماده کامپوزیت چهار لایه با چسب اولتراسونیک است که برای محافظت در برابر گرد و غبار طراحی شده است و در عین حال زیبایی وسیله نقلیه شما را دوست دارد.
 
روکش ViewShield See Through Car – پارچه ViewShield برای استفاده در داخل خانه بهترین مناسب برای محافظت از وسیله نقلیه شما در برابر گرد و غبار بدون خارج کردن آن از دید است.
 
روکش خودرو پشمی ساتن – پارچه روکش خودرو سفارشی ساتن فلیس نرم ترین لمس را برای محافظت از رنگ خودروی کلاسیک شما در برابر گرد و غبار و زنگ زدن هنگام نگهداری در داخل خانه یا در دوره های کوتاه مدت در فضای باز مانند نمایشگاه های اتومبیل آخر هفته ارائه می دهد.
 
روکش ماشین نخی Softweave – پارچه Softweave بسیار قابل تنفس است و یک انتخاب عالی برای محافظت از کلاسیک های ذخیره شده در گاراژ است. Softweave همچنین برای دفع مقدار کمی آب در صورتی که وسیله نقلیه شما نیاز به نگهداری در خارج از منزل برای مدت کوتاهی داشته باشد، کمک می کند.
 
پوشش های فضای باز
 
روکش های فضای باز با در نظر گرفتن دوام کمی بیشتر ساخته می شوند. آنها نه تنها به محافظت در برابر گرد و غبار کمک می کنند، بلکه محافظت بیشتری در برابر قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش، باران و سایر عناصر فضای باز که در غیر این صورت می تواند باعث خرابی یک ماشین کلاسیک یا کامیون شود، اضافه می کنند. در اینجا هفت نوع پوشش منحصر به فرد خودروهای کلاسیک در فضای باز ارائه شده است.
 
روکش اتومبیل Superweave – این روکش استفاده در فضای باز انتخابی عالی برای محافظت از ذخیره سازی در فضای باز و در هر شرایط آب و هوایی است. Superweave بالاترین محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، مقاومت در برابر آب و آب و هوا را در بین هر پوشش خودرو دارد.
 
 
روکش خودروی پریمیوم Superweave – این روکش محافظت فوق‌العاده‌ای از ذخیره‌سازی در فضای باز و در هر شرایط آب و هوایی ارائه می‌کند. پوشش Superweave Premium عمدتاً برای وسایل نقلیه ای که در معرض نور شدید آفتاب و آب و هوای خشن خط ساحلی قرار دارند توسعه یافته است.
 
روکش اتومبیل نوح – پارچه روکش اتومبیل کیمبرلی کلارک NOAH تقریباً همه گرد و غبار، کثیفی و آلودگی را متوقف می کند. این بسیار مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است، اما همچنان اجازه می دهد تا رطوبت و تراکم از سطح خودرو شما خارج شود.
 
روکش ماشین Stormweave – این روکش دارای ساختار متراکمی است که در برابر ضربه های پارکینگ، شیارها، فرورفتگی ها محافظت می کند و در برابر پارگی و سوراخ شدن مقاوم است. از پارچه Evolution 4 ساخته شده است که بسیار مقاوم در برابر آب است و 99٪ اشعه ماوراء بنفش خورشید را مسدود می کند و دارای 180 UPF (فاکتور محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش) است.
 
روکش ماشین Ultraweave – این ماده بادوام پوشش ماشین در فضای باز درجه بالایی از مقاومت در برابر آب و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را فراهم می کند و برای حفظ رنگ و استحکام خود در استفاده طولانی مدت در فضای باز طراحی شده است.
 
روکش خودرو Sunbrella – که عمدتاً برای محیط‌های شدید آفتاب و ذخیره‌سازی طولانی‌مدت طراحی شده است، مواد پوشش خودرو Sunbrella محافظت بی‌نظیری در برابر شدیدترین اشعه‌های فرابنفش که می‌تواند به رنگ و فضای داخلی خودرو شما آسیب برساند، ارائه می‌کند.
 
پوشش خودرو Multiweave II – این روکش از فرآیند ساخت و ساز غیر بافته 3 لایه برای تولید روکش خودرو استفاده می کند که محافظت عالی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد.
هنگامی که در حال انتخاب روکشی برای خودرو یا کامیون کلاسیک خود هستید، باید پوششی را پیدا کنید که برای آب و هوا و شرایطی که آن را در آن نگهداری می کنید مناسب باشد. در نهایت مزایای استفاده از روکش خودرو برای محافظت در برابر آب و هوا و عناصر، اما آنها همچنین یک بازدارنده سرقت عالی نیز هستند.
 
بسیاری از مردم این ویژگی مثبت روکش خودرو را در اولین خرید آن متوجه نمی شوند، اما افزودن یک لایه محافظ دیگر به سواری شما نه تنها مانع از رسیدن باران، اشعه خورشید و گرد و غبار به خودرو شما می شود، بلکه به طور چشمگیری به جلوگیری از آن کمک می کند. از هدف قرار دادن ماشین خود نیز جنایتکار باشید.
 
یکی از تنها معایب استفاده از روکش خودرو در ماشین کلاسیک یا کامیون، انتخاب اندازه یا نوع اشتباه برای برنامه شما است. اگر پوششی را برای داخل خانه خریداری می‌کنید و به هر حال از آن در بیرون استفاده می‌کنید، منطقی است که به طور کامل از وسیله نقلیه شما مانند نوع مناسب در فضای باز محافظت نمی‌کند. مواد نامناسب وسیله نقلیه شما را در برابر همه چیزهایی که مادر طبیعت به سمت آن پرتاب می کند مانند خورشید، باران، باد، مدفوع پرندگان، خراش، زنگ زدن، خاک و غیره محافظت نمی کند.
 
بزرگترین اشکال استفاده از روکش خودرو زمانی است که اندازه اشتباه خریداری می کنید. پوششی که بیش از حد بزرگ است به راحتی می تواند در شرایط وزش باد در اطراف یا خارج شود. اگر روکش می تواند خیلی راحت حرکت کند، باد می تواند باعث ساییدگی پوشش روی پوشش شما شود و باعث ایجاد خراش های مخرب شود.
 
روکش خودرو برای هر مدل، مدل و سالی موجود است. روکش های سفارشی برای آن دسته از هات میله هایی که ممکن است خارج از ابعاد اصلی خود سفارشی شده باشند نیز موجود است. بهترین کار این است که زمان خود را صرف تصمیم گیری کنید که کدام پوشش برای نیازهای شما مناسب تر است. همچنین همیشه می‌توانید با یک متخصص پوشش خودرو کلاسیک تماس بگیرید تا در انتخاب روکش مناسب برای شما کمک کند.
منبع: