در این روز ها پلتفرم های زیادی در زمینه فروش فالوور اینستاگرام و خرید ویو و بازدید اینستاگرام فعالیت دارند؛ بعضی از این پلتفرم ها به صورت تخصصی اقدام به فروش فالوور ایرانی می کنند. به طور کلی فالوور ایرانی فقط نباید به بهانه افزایش تعداد فالوور های شما خریداری شود؛ بلکه خرید فالوور ایرانی اینستاگرام باید به صورت هدفمند انجام بشود.

خرید فالوور واقعی ایرانی چه تفاوتی با فالوور فیک ایرانی دارد؟

 

تا به این جای کار با اهمیت خرید فالوور اینستاگرام و خرید ویو و بازدید پست اینستاگرام مای ممبر به صورت هدفمند آشنا شدید؛ حال بهتر است مقداری به ماهیت خرید فالوور واقعی ایرانی بپردازیم. همان طور که در بخش های قبلی گفتیم، در این روز ها صد ها سایت و اپلیکیشن وجود دارند، که اقدام به فروش فالوور ایرانی اینستاگرام می کنند؛ مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید فالوور ایرانی اینستاگرام در این پلتفرم ها باید رعایت شود، خرید فالوور واقعی ایرانی می باشد.

اینستاگرام

به طور کلی شما هر نوع فالوور ایرانی خریداری کنید، تعداد فالوور هایتان افزایش پیدا می کند؛ اما نکته ای که در این بین وجود دارد، اهمیت فالوور واقعی ایرانی می باشد. فالوور واقعی ایرانی در مقابل فالوور فیک، تفاوت های بسیاری زیادی دارد؛ اصلی ترین تفاوت فالوور واقعی ایرانی با فالوور فیک، در فعال بودن آن است.

الگوریتم اینستاگرام در این روز ها، بسیار بر روی فالوور های فیک حساس شده است؛ به طوری که اگر تشخیص دهد پیجی دارای فالوور فیک می باشد، اقدام به مسدود سازی آن پیج می کند. حال چگونه فالوور واقعی بخریم؟ برای خرید فالوور ایرانی اینستاگرام به صورت واقعی، سعی کنید به پلتفرم های معتبر فروش فالوور اینستاگرام و خرید ویوی اجی تی وی مای ممبر مراجعه کنید.

خرید فالوور واقعی فعال ایرانی بدون ریزش به چه معناست؟

 

در بخش قبلی به اهمیت خرید فالور ایرانی واقعی پرداختیم؛ اما خرید فالوور ایرانی بدون ریزش چه ارتباطی با فالور ایرانی فیک و واقعی دارد؟ اصلا ریزش فالوور به چه معناست؟ یکی از بدترین معایب خرید فالوور ایرانی اینستاگرام به صورت فیک، ریزش فالوور می باشد. چنانچه برای اولین بار است که اقدام به خرید فالوور می کنید، حتما با واژه ریزش فالوور آشنا نیستید.

ریزش فالوور ایرانی، به این معنا است که شما اقدام به خرید فالوور کنید و پس از گذشت مدتی، از تعداد فالوور های شما کم شود؛ به طور مثال شما 2 هزار فالوور ایرانی می خرید و پس از گذشت مدتی، آن 2 هزار فالوور تبدیل به 500 فالوور می شود؛ در چنین مواقعی ریزش فالوور ایرانی به وجود آمده است.

خرید فالوور ایرانی بدون ریزش از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چرا که ریزش فالوور می تواند تمامی آرزو ها، زحمات و حتی هزینه ای که کرده اید را بدون اهمیت جلوه دهد.

تعرفه خرید فالوور ایرانی اینستاگرام

 

از زمانی که اینستاگرام با افزایش کاربر مواجه شده است، هر نوع فالووری در آن دیده می شود؛ در حال حاضر در اینستاگرام فالوور های ایرانی، خارجی، واقعی و فیک وجود دارد. به طور کلی خرید هر نوع فالووری، با یک میزان تعرفه ای همراه است. طبیعتا خرید فالوور ارزان نیاز خواسته هر کاربر اینستاگرام است. به طور دقیق نمی توان یک عدد را به عنوان تعرفه خرید فالوور ایرانی اینستاگرام مشخص کرد.

خرید فالوور ایرانی ارزان قیمت، بستگی به یک سری عوامل نظیر تعداد فالوور، نوع فالوور و پلتفرم فروش فالوور ایرانی دارد. به طور کلی فالوور های ایرانی از تعرفه کمتری نسبت به فالوور های خارجی برخوردارند. در این روز ها به طور کلی فالوور ها با قیمت های نسبتا بالایی به فروش می روند؛ پلتفرم هایی که پیشنهاد خرید فالوور ارزان را به شما می دهند، معمولا قصد فروش فالوور فیک را دارند.

به طور معمول خرید فالوور فیک ایرانی هزینه کمتری را نسبت به فالوور فعال در پیش دارد؛ چرا که خرید فالوور فعال ایرانی مزایای بسیار بیشتری را نسبت به خرید فالوور فیک دارد.

خرید فالوور ایرانی و واقعی چگونه امکان پذیر است؟

 

تا به این جای کار، تمامی اطلاعاتی که برای خرید فالوور ایرانی اینستاگرام لازم است بدانید را بدست آورده اید؛ حال چگونه می شود اقدام به خرید فالوور ایرانی و واقعی کرد؟ همان طور که در بخش های قبلی گفتیم، فروش فالوور ایرانی از طریق پلتفرم های مختلف امکان پذیر می باشد؛ این پلتفرم ها در قالب وب سایت ها، اپلیکیشن ها و ربات ها پیاده سازی شده اند.

پلتفرم های فروش فالوور ایرانی با دریافت اندک مبلغی، تعداد فالوور ایرانی مدنظر شما را به پیج شما ارسال می کنند. از طریق این پلتفرم ها چگونه فالوور واقعی بخریم؟ پلتفرم های فروش فالوور ایرانی، این میزان فالوور را از کجا می آورند؟ در ادامه به روش های ارسال فالوور از طریق این پلتفرم ها می پردازیم.

افزایش فالوور ایرانی از طریق سرور

 

بعد از خرید فالوور ایرانی اینستاگرام اولین روشی که برای ارسال فالوور استفاده می شود، استفاده از سرور های افزایش فالوور می باشد. در این روز ها اکثر فالوور های ایرانی از طریق سرور ها به فروش می روند. در واقع این سرور ها برنامه هایی هستند که در لحظه ای بسیار کوتاه، تعداد فالوور ها را افزایش می دهند. معمولا وب سایت ها و اپلیکیشن ها برای فروش فالوور ایرانی، از این سرور ها استفاده می کنند.

افزایش فالوور ایرانی از طریق ربات

 

روش دوم خرید فالوور ایرانی اینستاگرام استفاده از ربات ها می باشد. بعضی از پلتفرم های فروش فالوور ایرانی، از ربات های مخصوصی در این زمینه استفاده می کنند. فالوور ایرانی که از طریق این ربات ها به پیج شما فرستاده می شوند، معمولا بدون ریزش هستند؛ چرا که فالوور های ایرانی این دسته از ربات ها، با گذشت زمان و اندک اندک به پیج شما فرستاده می شوند.

خرید فالوور واقعی ایرانی چه مزایایی دارد؟

 

 

 

در بخش قبلی فهمیدیم که خرید فالوور ایرانی اینستاگرام چگونه امکان پذیر است؛ حال اصلا فالوور ایرانی چه مزایایی دارد؟ به طور کلی خرید فالوور برای پیج اینستاگرام، از مزایای زیادی برخوردار است؛ در ادامه به مهم ترین مزایای خرید فالوور اینستاگرام ایرانی می پردازیم. بهتر است علاوه بر خرید فالوور نسبت به خرید کامنت و یا خرید لایک ایرانی اینستاگرام نیز اقدام کنید.