به نظر می رسد امروزه ساخت یک ویدیوی YouTube راه حل ایده آل برای کسب و کار شما برای دستیابی سریع به محبوبیت و دیده شدن است. مزیت این سیستم عامل در اندازه آن است. تعداد فیلم های بارگذاری شده به طور تصاعدی در حال افزایش است و کاربران هر روز تعداد بیشتری دارند: روزانه بیش از 4 میلیارد فیلم مشاهده می شود و تقریباً یک سوم کاربران اینترنت به طور منظم از YouTube استفاده می کنند.

ایجاد ویدئو یوتیوب

بنابراین بسیاری از کاربران فقط منتظر مشاهده مطالب شما هستند. با این حال ، شما باید یاد بگیرید که چگونه بر ویرایش ویدئو تسلط پیدا کنید تا شانس خود را بهبود ببخشید. راهنمای 10 مرحله ای ما به شما کمک می کند تا بیشترین مخاطب ممکن را داشته باشید. خواهید دید ، ویرایش ویدئو بسیار آسانتر از آن است که تصور می کنید. بیا بریم !
مرحله 1. ایجاد یک استراتژی ویدیویی برای YouTube
پشت هر کانال محبوب YouTube ، یک استراتژی متفکر ایجاد ویدیو قرار دارد. رمز موفقیت این است که به جای خود به مخاطب خود توجه کنید. می توانید فیلم های خود را کامل کنید ، خنده دار و کاریزماتیک باشید ، اما اگر به محتوایی فکر کنید که مخاطب مورد نظر شما را جذب کند ، موفق خواهید شد.
چگونه مخاطبان خود را شناسایی کنیم؟
قبل از شروع تهیه فیلم خود ، در نظر بگیرید که چه کسی قصد دارد آن را تماشا کند. سعی کنید ترکیبی از بینندگان آینده خود با میانگین سن و کشور مبدا ایجاد کنید.
مرحله 2. ویدیوی YouTube خود را قابل مشاهده کنید
وقتی مخاطب بالقوه خود را شناسایی کردید ، آنها را مجبور کنید ویدیوی شما را کشف کنند.
رقابت در YouTube می تواند شدید باشد. حتی با محتوای عالی ، ویدیوی شما باید برای جستجو در این سیستم عامل بهینه شود:
 
عنوانی جذاب انتخاب کنید که ضبط شما را به خوبی توصیف کند.
کلمات کلیدی را پیدا کنید که موقعیت خوب شما را در مورد درخواستهای کاربر مربوطه تضمین می کنند.
 
مشکلات احتمالی آنها را شناسایی کنید و از خود بپرسید که چگونه می توانید به آنها کمک کنید ، محصول یا محتوای شما چه کاری می تواند برای آنها انجام دهد و می توانید به آنها بیاموزید. سرانجام ، فراموش نکنید که خودتان باشید. محتوای اصلی ، حتی اگر دارای نقص باشد ، بیشتر از یک فیلم بدون پانچ به هدف برخورد می کند.